en

Kapcsolat

PLCszerviz Kft.
2330 Dunaharaszti,
Kós Károly utca 24.
Telefonszám: +36-30-515-2263
info(a)rievtech.hu

Hírek

arr3Rievtech HMI távoli elérése, akár mobiltelefonról isRievtech HMI távoli elérése, akár mobiltelefonról is! A cikket itt olvashatjátok >>>... arr3Új verzió érhető el az xLogicSoft programozó szoftverból!Az új verzió innen letölthető!... arr3Megkérkeztek az új ethernetes PLC-k!A távoli felhasználó könnyedén kontrollálhatja és irányíthatja a műveleteket egy internetes... arr3Letölthető a magyar nyelvű xLogic!Ezzel is bizonyítva folyamatos szakmai támogatásunkat mára már letölthető magyar nyelven az xLogic... arr3xLogic - FBD alapfunkciók leírása a blogban!Új cikk jelent meg, amelyben az FBD alapfunkciók kerülnek bemutatásra.   Jó olvasást hozzá! Tovább... arr3Megnyílt a Rievtech Webshop!Különleges PLC-k és HMI-k, garantáltan megtalálja az Önnek megfelelőt!...

Legnépszerűbbek

 



Terméktámogatás

 

Távoli termék támogatás:

 

Ha műszaki támogatással kapcsolatos vagy technikai kérései merülnének fel a termékeinkkel esetleg azok beállításával, vagy használatával kapcsolatosan, kérjük jelezze azt elérhetőségeinken, kollégáink a lehető legrövidebb időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.

 

Cégünk fennállása óta folyamatosan törekszik Ügyfelei magas színvonalú kiszolgálására ezért bevezettük a 7/24 órás support rendszerünket, melynek keretében közvetlenül nyújtunk műszaki támogatást.

 

Munkaidőn túl ügyeleti telefonszámunkon az ügyeletes munkatársunk  jelentkezik.

Lépjen kapcsolatba velünk online ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül vagy a +36-30-515-22-63 telefonszámon!

 

 Távoli Segítség (Quick Support):

 

Távsegítség szolgáltatásunk segítségével az esetleges hibákat gyorsabban, és hatékonyabban tudjuk elhárítani az Ön számítógépén!

A szolgáltatást hétköznap 9-15 óráig igényelheti.

 

Távoli támogatás használata:

Először le kell töltenie az egyedülálló teamviewer támogatási alkalmazást, amely az oldal alján található, vagy egy linket a támogató mérnök biztosít.

Miután letöltötte, kattintson duplán az alkalmazásra, és amikor szükséges, kattintson a RUN parancsra.

A futás után megjelenik a következő ablak.

Meg kell adnia az azonosítót és a jelszót a támogató ügynöknek, ideális esetben a támogatási jegyen, amelyet nyitott az Ön számára.

A támogató mérnök ezután képes lesz a távoli számítógépről kapcsolatba lépni.

 

Az autohandlerek távoli támogatása esetén az üzemeltetőnek jelen kell lennie. Bár képesek leszünk irányítani a rendszert, szükségünk van manuális beavatkozásra az alkatrészek betöltésére vagy meghatározott feladatok elvégzésére.

Miután a munkamenet elfogadása befejeződött, bezárhatja az alkalmazást.

Ez a támogatás a Teamviewer platform használatával történik.

 

Mennyire biztonságos a TeamViewer?

 

Minden TeamViewer verzió teljes titkosítást használ. 
A titkosítás alapja 2048bit RSA magán / nyilvános kulcscsere és 256 Bit AES munkamenet kódolás. Ez ugyanazt a biztonsági szintet használja, mint a https / SSL, és a mai szabványoknak teljesen biztonságosnak tekinthető. A kulcscsere garantálja azt is, hogy az adatcsatorna teljesen kódolva van az ügyfelektől az ügyfélig, és hogy bármely router vagy szerver (köztük a Teamviewer routerek) nem képes olvasni vagy elemezni az adatfolyamot. A biztonság és a magánélet mindig is kiemelt fontosságú volt fejlődésük során.

 

További információ a biztonságukról a következő webhelyen található:

 MEGJEGYZÉS: Az azonosító és a jelszó egyedi minden munkameneten.

 

 

NjRmYTg5M